1402-10-14 15:46
1434
0
88237
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد:

طغیان احساسات مردم گلستان از جنایت تروریستی در کرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به رسوایی بین‌المللی استکبار جهانی گفت: احساسات مردم از جنایت تروریستی در کرمان به طغیان درآمده است.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه حادثه تروریستی در کرمان اظهار کرد: بار دیگر شاهد بودیم ماهیت پلید و وحشی دشمنان بشریت؛ جبهه استکبار دست خودش را رو کرد.

وی افزود: مردم مظلوم و بی‌دفاع که روز گذشته زائر گلزار شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی شدند نشان دادند بعد از چهار سال عشق‌شان به قهرمان ملی «سردار دلها» کم نشده است بلکه روز به روز بیشتر و باشکوهتر می‌شود.

دشمن تاب اجتماع بزرگ مردمی در سالگرد شهید سلیمانی را نیاورد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مردم از راه‌های دور و نزدیک، از استان‌های مرزی به عشق سردار دلها برای بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی آمدند اما دشمن تاب این اجتماع بزرگ مردمی را نیاورد.

گرزین توضیح داد: بار دیگر برای مردم دنیا و برخی جریانات داخلی که هنوز نمی‌خواهند پستی، پلشتی و ددمنشی استکبار را باور کنند ثابت و آشکار شد و دیدند که جبهه استکباری سفاک جریانی است که وقتی از مردم ناراحت شود کینه و عقده خودش را بر سر مردم بی‌دفاع خالی می‌کند و زنان و مردم بی‌دفاع و کودکان بیگناه را می‌کشد.

وی تاکید کرد: دشمن چه ذلیلانه و حقیرانه تلاش کرد تا مردم را در جایی که آنها با شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی عشق‌بازی می‌کنند به خاک و خون بکشد.  

کشتن وحشیانه مردم بی‌دفاع حتما تاوان دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: از دیروز شاهد بودیم پناهگاه‌های ذخیره صهیونیستی بر روی فرماندهان و مردم‌شان باز شد و فهمیدند که باید تاوان جنایات‌شان را بپردازند.

گرزین با تاکید بر اینکه کشتن وحشیانه مردم بی‌دفاع حتما تاوان دارد، افزود: این جنایت حتما انتقام سختی در پیش خواهد داشت.

وی افزود: خروش مردم گرگان در محکومیت جنایات تروریستی که شب گذشته، امروز و فردا در نماز جمعه انجام می‌شود یقینا عزم جزم مسئولان نظامی، انتظامی و دفاعی را در پی خواهد شد برای اینکه بتوانیم معادلات جبهه مقاومت را از امروز جور دیگری رقم بزنیم.

عکس و مزار شهید سلیمانی عاشق‌پروری می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همانطوری که روز گذشته در بیانیه مقام معظم رهبری و سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان و پیام فرماندهان عالیرتبه نظامی کشورمان بود از امروز شاهد تحول ویژه‌ای در تقابل با رژیم منحوس استکباری و همه حامیان آنها خواهیم بود.

گرزین افزود: یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم این شهید والامقام نه تنها در زمان حیاتش بلکه در زمان تشییع‌اش نیز ۲۵ میلیون نفر حضور یافتند اکنون نیز عکش و مزار این شهید عاشق‌پروری می‌کند و نشان‌دهنده ثابت‌قدم بودن مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.